رشد سریع تکنولوژی نیازمند گام‌های پرشتاب ماست
رشد سریع تکنولوژی نیازمند گام‌های پرشتاب ماست

با توجه به اهمیت و گسترش دنیای دیجیتال و کارایی روزافزون تکنولوژی در زندگی جهانیان، کشورهای مختلف اهدافی متناسب با پتانسیل و امکانات خود برای پیش‌رفت در صنعت دیجیتال تعیین کرده‌اند.

در کشور ما هم نیاز به رویکردی نوین در این صنعت احساس می‌شود، رویکردی که ضامن رشد اقتصاد دیجیتال شود و به موجب آن اقتصاد کشور و رفاه ایرانیان را بهبود بخشد. خلق کسب و کارهای نوین دیجیتالی می‌تواند زندگی شهروندان ایرانی را تغییر دهد و بر سطح رفاه و آسایش آن‌ها بیفزاید.

با توجه به وجود افراد نخبه و مستعد، امکانات و ظرفیت‌ها در حوزه دیجیتال بر آن شدیم تا فرصت را مغتنم بدانیم و خدماتی مبتنی بر تکنولوژی ارائه دهیم تا همگام با جهانیان و نیازهای جامعه بر کیفیت زندگی دیجیتال ایرانیان اثری مثبت و ملموس بگذاریم.

اعتقاد قلبی ما این است که با سرمایه‌گذاری در صنعت دیجیتال و توسعه تکنولوژی با استفاده از دانش فنی متخصصان می‌توانیم پیش‌رفت‌های بسیار چشم‌گیری در جنبه‌های گوناگون زندگی ایرانیان رقم بزنیم و سطح رفاه عمومی جامعه را به طور قابل توجهی تغییر بدهیم و زندگی آسوده‌تری برای هم‌وطنان خود به ارمغان آوریم.

اگرچه در سال‌های اخیر پیش‌رفت‌های بسیاری در صنعت دیجیتال مشاهده شده است اما هنوز خلاءهای فراوانی در این حوزه به چشم می‌خورد که شایسته است از منابع و ذخایر علمی کشور به نحو احسن برای پر کردن کمبودهای موجود استفاده کنیم.


شروع به کار «همراه کسب‌وکارهای هوشمند» و گام‌های نخستین آن

شرکت «همراه کسب‌وکارهای هوشمند» با پشتوانه شرکت نام‌آشنا و اصیل «همراه اول» در دنیای دیجیتال پا به عرصه وجود گذاشته و تاسیس شده است.

از آن‌جا که «همراه اول» همواره جزو سازمان‌های جلودار و پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و توسعه فناوری بوده ‌است در راستای افزایش سطح رفاه عموم مردم جامعه این بار با عرضه خدماتی نوین در «شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند» سعی در ارتقای جایگاه شرکت‌ها و نهادهای دیجیتال در بازار ایران عزیزمان دارد.


«همراه کسب‌وکارهای هوشمند» همراه تجاری معتمد شما

با توجه به رشد روزافزون فناوری‌های دیجیتال در سطح ایران و جهان شاهد شکل‌گیری شرکت‌های بسیاری با انگیزه تسهیل و تسریع در رفع انواع نیازهای جامعه با ارزش‌آفرینی بسیار بالا هستیم، پیش‌برد این اهداف بدون پشتوانه‌ای محکم در اقتصاد دیجیتال ممکن نیست.

این تلاش‌های ارزشمند فقط در سایه شکوفایی اقتصاد دیجیتال مثمر ثمر خواهد بود و به سرانجام مطلوب و سرمنزل مقصود و مطلوب خواهد رسید.

کسب و کارهای دیجیتال با این‌که دارای ارزش افزوده‌ قابل توجهی برای جامعه هستند، ممکن است در ابعاد تجاری دچار کاستی‌هایی باشند.

از این رو «همراه کسب‌وکارهای هوشمند» به تجاری‌سازی و گسترش و رشد ابعاد تجاری سازمان‌‌‌ها و شرکت‌های فعال در عرصه دیجیتال کمک شایانی می‌کند و برای شکوفایی تجاری آن‌ها و ارتقای سطح اقتصاد دیجیتال جامعه از هیچ تلاشی فروگزار نخواهد کرد.

یاری رساندن با جنبه تجاری‌سازی به مجموعه‌های خلاق و نوآور که مبتنی بر تکنولوژی هستند و کمک به ایجاد و پدیدآمدن مشاغل نوین دیجیتالی افتخار و ماموریتی مهم برای تیم ماست.


همه با هم برای رفاه هم‌وطن

با رشد و پیشرفت تکنولوژی طبیعتا اشتغال‌زایی نیز پیرامون آن فزونی می‌یابد. مجموعه «همراه کسب‌وکارهای هوشمند» نیز بر این باور است که با ساختن فضایی نوآورانه در صنعت دیجیتال امکان ایجاد مشاغل جدید و سودمند و پربازده نیز قطعا پدید می‌آید.

در نتیجه اشتغال‌زایی برای افراد مستعد و کوشا در این حوزه، سطح رفاه آن‌ها به طور چشم‌گیر و قابل توجهی تغییر می‌کند و بهبود می‌یابد.

رفاه هم‌وطنان همواره از دغدغه‌های مهم «همراه کسب‌وکارهای هوشمند» است به طوری‌که این سازمان اشتغال‌زایی و افزایش سطح رفاه و ایجاد امکانات رفاهی در ابعاد دیجیتال زندگی شهروندان، را سرلوحه خود قرار می‌دهد.


تخصص‌گرایی، شایسته سالاری، پرورش نیروی متخصص

برای رشد و گسترش صنعت تکنولوژی همواره به متخصصان این حوزه نیاز خواهیم داشت و برای شروعی پرتوان‌ و حضوری موثر در این صنعت از اشخاص کاردان و لایق بهره می‌جوییم.

«همراه کسب‌وکارهای هوشمند» با جذب سرمایه‎های انسانی بسیار شایسته سعی دارد به دانش و تخصص روز تکنولوژی دست یابد و با اتکا به آن‌ها اهداف متعالی سازمان را پیگیری کند.

شایان ذکر است ما امکان پیش‌رفت و پرورش نیروی متخصص از میان افراد مستعد را نیز در این سازمان فراهم آورده‌ایم و به جد بر این باوریم که با پرورش نیروی بالنده می‌توان برای نسل فردا گام‌هایی موثر و مهم برداشت در نهایت پس از پرورش متخصصان اصل شایسته‌سالاری برای ما به شدت قابل اعتناست و به آن پای‌بندیم.

اگر به شگفتی‌های دنیای دیجیتال و پیچیدگی‌های مشاغل مبتنی بر تکنولوژی علاقه‌مند هستید و شوق تجربه چالشی جدید و مهیج دارید جای شما در کنار ماست، ما برای تکمیل نیروی انسانی خود مشتاق کشف استعدادهای جدید و همکاری با عزیزان جویا و پویا هستیم.

گروه فعال در «همراه کسب‌وکارهای هوشمند» از همکاری و جذب سرمایه‌های علمی و بهترین‌های صنعت دیجیتال استقبال می‌کند و برای آن‌ها شرایط همکاری کم‌نظیری را به ارمغان می‌آورد و این نوید را می‌دهد که تجربه‌ای شگفت‌انگیز و نوآورانه را در کارنامه کاری این عزیزان رقم بزند.

گروه ما در صدد است تا همکاری پربازده و سودمندی با شرکت‌ها در راستای تجاری‌سازی‌شان به بهترین نحو داشته باشد و همواره از همراهی با مجموعه‌هایی که خواهان پیشرفت هستند استقبال می‌کند و در تلاش است به اشتغال‌زایی و خلق کسب و کارهای دیجیتال، رنگ و بویی تازه ببخشد و گامی نو و موثر در این راستا بردارد.

زمانی که همکاری دو طرفه و مثمر ثمر بین سازمان ما و کسب و کار شما صورت پذیرد، اهدافی چون اشتغال‌زایی و تربیت و تشویق نیروی متخصص نیز به بار می‌نشیند و گام‌های بسیار موثری برای کمک به اقتصاد دیجیتال برداشته می‌شود.


هدف نهایی ما در این مجموعه پویا

هدف و غایت نهایی تیم کوشای ما در این سازمان رضایت کاربران یعنی مشتریان کسب و کارهاست و در راه این هدف مهم و متعالی تمام همت خود را با پشتوانه شرکت همراه اول به کار می‌بندد و اهتمام لازم را در راستای رضایت، رفاه و تکریم کاربران می‌ورزد.

ما با کمک متخصصان بسیار حرفه‌ای خود که در صنعت دیجیتال از خبره‌ترین‌ها هستند و حرفی نو برای گفتن در این عرصه دارند و با به کارگیری تمام ظرفیت شرکت به خروجی نهایی که رضایت و رفاه کاربران است دست خواهیم یافت.

از ارزش‌های مهم ما در این راه که همواره سرلوحه قرار خواهیم داد می‌توان به ارزش‌آفرینی، نوآوری، مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی شفاف اشاره کرد. این ارزش‌ها انگیزه‌های ما برای گام برداشتن در راستای ترقی میهن عزیزمان است.